We want to financially support activists with different opinions who fight against injustice in the world. We also need your support for this! Feel free to donate 1 euro, 2 euros or another amount of your choice. The activists really need the support to continue their activities.

SPREAD THE INFORMATION

Any information or special reports about various countries may be published with photos/videos on the world blog with bold legit source. All languages ​​are welcome. Mail to lucschrijvers@hotmail.com.

Donations

Search for an article in this Worldwide information blog

woensdag 14 maart 2018

Ik, Malistan | Minister Muyters, geef geen Vlaams geld aan wapenonderzoek

Homepagina

Nieuwsbrief woensdag 14 maart 2018

Selecteer andere nieuwsbrief

Ik, Malistan | Minister Muyters, geef geen Vlaams geld aan wapenonderzoek

Artikels

Ik, MalistanIk, Malistan
12 jaar oud en 7.000 km lang op de vlucht richting België. Het relaas van een jongen zonder jeugd. Lees verder
Minister Muyters, geef geen Vlaams geld aan wapenonderzoekMinister Muyters, geef geen Vlaams geld aan wapenonderzoek
De Vlaamse technologische sectorfederatie Agoria vroeg vorige maand om die ethische regels te schrappen rond militaire investeringen. Vlaamse ngo’s en vakbonden roepen minister Muyters op om deze ethische criteria te behouden.Lees verder
De KVS en Congo: Is het foei Hugo Claus of foei Raven Ruëll?De KVS en Congo: Is het foei Hugo Claus of foei Raven Ruëll?
Het door Hugo Claus geschreven theaterstuk Leven en Werk van Leopold II leidt tot blijvend debat. Maar volgens Lucas Catherine is Claus wellicht niet diegene die veel te verwijten valt. Lees verder
Hoe Cuba zegeviert in strijd tegen aidsHoe Cuba zegeviert in strijd tegen aids
Cuba is van plan zijn strijd tegen aids helemaal zelf te financieren. De internationale steun mag daarom vanaf dit jaar geleidelijk verminderen, een unicum voor Latijns-Amerika. Lees verder
Klimaatverandering maakt natuurparels binnenkort onherkenbaarKlimaatverandering maakt natuurparels binnenkort onherkenbaar
De klimaatverandering dreigt de helft van alle dier- en plantensoorten in de meest biodiverse regio’s te doen verdwijnen. Zelfs als de doelstelling van 2 graden Celsius wordt gehaald, loopt een kwart gevaar, blijkt uit de studie van tienduizenden soorten. Lees verder
Vervuiling door microplastics mogelijk groter dan gedachtVervuiling door microplastics mogelijk groter dan gedacht
Vervuiling van het milieu met microplastics is mogelijk groter dan tot nu toe werd aangenomen, zeggen Britse wetenschappers. Ze constateerden dat grote hoeveelheden microplastics uit rivierbeddingen bij overstromingen wegspoelen. Lees verder
Radio Mukambo 341 Each One Groove OneRadio Mukambo 341 Each One Groove One
Groundation heeft net zijn tweede album 'Each One Teach One' (uit 2002) heruitgebracht, inclusief een tweede cd met dub-versies van alles tracks: 'Each One Dub One'. De dubbele release van deze Californische reggaeband is ons album van de week. Lees verder

Uit De Community

Waarom iedereen Rabot - de documentaire zou moeten zien? Brief aan regisseur Christina Vandekerckhove.
Beste Christina,  Ik wist wat armoede was.  Althans, dat is wat ik dacht.  Ik kom al eens buiten.  Ik kijk om mij heen.  Ik lees al eens een krant.  Jawel, ik durf mij al eens te verdiepen in het jaarlijkse armoederapport.  Dan zou ik mogen stellen dat ik toc... Lees verder
Trom in de RUZ- afl 3
Het nulsomspel uit Nisja's log De Opstand der Dieren, 2016/3 Na een poos in de crèche zijn de weesjes hun moeder vergeten, zo gaan ze op in hun spel. Ze rennen van de ene kant van de kraal naar de andere, tollen over elkaar heen en beuken op elkaar in. H...Lees verder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten