SPREAD THE INFORMATION

Any information or special reports about various countries may be published with photos/videos on the world blog with bold legit source. All languages ​​are welcome. Mail to lucschrijvers@hotmail.com.

Search for an article in this Worldwide information blog

vrijdag 7 mei 2021

#WORLDWIDE #THENETHERLANDS #BELGIUM #winq. #News #Journal #Update #AndrévanDuin ontroert tijdens #Dodenherdenking

 

Hallo,

In deze nieuwsbrief: tijdens de Dodenherdenking op de Dam stond André van Duin stil bij de homovervolging in WOII. Kijk hier nog eens naar zijn speech. Verder vertellen mannen over de liefde voor hun lijf. Ook graag even je aandacht voor onze winactie: exclusief voor abonnees van Winq. Tot slot wijzen we je op een interview met Iva Bicanic: wat te doen bij seksueel geweld?

 

nieuw op winq.nl

André van Duin staat stil bij homovervolging tijdens Dodenherdenking

Kijk hier de toespraak terug

Lees Meer

Interview: wat te doen bij seksueel geweld?

Iva Bicanic geeft antwoord op vijf belangrijke vragen

Lees Meer

Volgende week op Netflix: bekijk de nieuwe trailer van Halston

Ewan McGregor speelt decadente modeontwerper

Lees Meer

maak kans op maar liefst 23 prijzen

 

Winnen bij Winq!

Alleen voor abonnees

Lees Meer

self-love is love

“Ik moet afscheid nemen van mijn lichaam zoals het vroeger was”

Basten leerde dat het niet alleen om uiterlijk gaat

Lees Meer

“Alles wat het leven te bieden had, leek voor mij niet meer bestemd”

Cas kan nu weer genieten van het leven

Lees Meer

“Mijn littekens herinneren me aan de ontdekkingstocht naar mijn identiteit”

Hidde is trots op zijn lichaam

Lees Meer

 

Word abonnee Los nummer bestellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten