We ontmoeten je graag tijdens een gezellige zomeravond vol gesprek en verbinding. Geachte Luc Schrijvers - mensenrechten en gay activist, Beste democratiestrijder, Aanstaande maandag 29 juni komen vrijwilligers, sympathisanten, partners en andere geëngageerde burgers samen tijdens ons jaarlijkse Zomercafé. Het wordt een informele avond waar je andere geëngageerde burgers kunt ontmoeten, ideeën kunt uitwisselen en in gesprek kunt gaan over wat er leeft in onze samenleving. Een mooie gelegenheid om nieuwe contacten te leggen en elkaar buiten mails, sociale media en acties te ontmoeten. Of je nu al jarenlang betrokken bent of ons pas recent hebt leren kennen: je bent van harte welkom. Het Zomercafé is er net om mensen samen te brengen die elkaar anders vaak alleen online of via acties ontmoeten. Praktisch Datum: maandag 29 juni 2026 Tijd: 17u00 – 19u00 Locatie: Ontmoetingscentrum De Bruul, Brouwersstraat, 3000 Leuven Je vindt ons in het vrijstaande gebouw met de grote glazen wand in het hart van het park. Heb je zin om erbij te zijn? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten via onderstaande link. Dat helpt ons bij de praktische organisatie. Schrijf je hier in. We kijken ernaar uit je maandag te ontmoeten.
|
Geen opmerkingen:
Een reactie posten