Dat was het! De campagne #NotATarget zit erop. Maar de uitdagingen in de gezondheidssector en voor het zorgpersoneel zijn niet verdwenen. De gezondheidssector verkeert wereldwijd in een diepe crisis. Er is te weinig personeel om kwaliteitsvolle gezondheidszorg te bieden. Besparingen, commercialisering en privatisering zijn de grootste schuldigen. Daarom werken we volop aan een nieuwe campagne voor betere werkomstandigheden in de zorgsector en voor een sterke publieke gezondheidszorg. Samen met het zorgpersoneel bundelen we onze krachten. Zo zorgen we voor hen die al jaren voor ons zorgen! Houd onze kanalen in de gaten en ontdek hoe we de komende weken samen actie gaan voeren! |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten