Goedemiddag, dit is het nieuws van vandaag.
Een 40-jarige man die aan het zogenoemde "autobrouwerijsyndroom" lijdt, is vrijgesproken voor rijden onder invloed. Dat heeft de politierechtbank in Brugge beslist. De man kon aantonen dat zijn lichaam vanzelf suiker omzet in alcohol. Hij w...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten