SPREAD THE INFORMATION

Any information or special reports about various countries may be published with photos/videos on the world blog with bold legit source. All languages ​​are welcome. Mail to lucschrijvers@hotmail.com.

Search for an article in this Worldwide information blog

donderdag 11 april 2024

WORLD WORLDWIDE BELGIUM BRUSSELS - vrt nws avond wo 10 apr - Goedenavond, dit zijn de hoofdpunten van vandaag. -Online news journal UPDATE

 

VRT NWS avond
wo 10 apr

Goedenavond, dit zijn de hoofdpunten van vandaag.

Hoofdpunten 

KIES24

Conner Rousseau wordt lijstduwer in Oost-Vlaanderen: "Ik leg mijn lot in jullie handen, heeft de politiek nood aan iemand als ik?"

"Ik leg mijn lot in jullie handen, heeft de politiek nood aan iemand als ik?". Dat zegt Conner Rousseau (Vooruit) in een videoboodschap op Instagram nadat zijn terugkeer naar de politiek als lijstduwer in Oost-Vlaanderen is bekendgemaakt. "...

 
 
 

Net binnen 

Justitie

Slachtoffer in levensgevaar na steekpartij in centrum van Brussel

 
 
 
 
 
 

Meest gelezen 

Europese Unie

Europees Parlement keurt nieuw migratiepact goed in tumultueuze stemming

 
 
Binnenland

"Bitse concurrentiestrijd" bij supermarkten dwingt Colruyt tot 1+1 promo's

 
 
Verenigde Staten

5 maanden cel voor ex-directeur van The Trump Organization na valse getuigenis over grootte van penthouse van Donald Trump

 

Goed om te weten 

Justitie

Vrouw uit Herent daagt Kerk voor de rechter omdat ze geen diakenopleiding mag volgen: "Enkel omdat ik een ander chromosoom heb, ik vind dat niet kunnen"

 
 
 
 
 
 
Volg ons op sociale media
 Instagram Twitter Facebook
VRT NWS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten