We want to financially support activists with different opinions who fight against injustice in the world. We also need your support for this! Feel free to donate 1 euro, 2 euros or another amount of your choice. The activists really need the support to continue their activities.

SPREAD THE INFORMATION

Any information or special reports about various countries may be published with photos/videos on the world blog with bold legit source. All languages ​​are welcome. Mail to lucschrijvers@hotmail.com.

Donations

Search for an article in this Worldwide information blog

zondag 24 juni 2012

No Border Camp Stockholm (Zweden)




Meer ... later

Beste vrienden,

jullie zullen alvast gemerkt hebben dat ik de laatste tijd weinig op fb zat ... In No Border camp te Stockholm (Zweden ) was er amper internet verbinding.
Terug in Brussel krijgen jullie van mij , via mijn blog , http://luc-schrijvers.blogspot.com/ , het hele verhaal te horen.
Maar nu gisterenavond ben ik zwaar ten val gekomen in het hostel , gelegen midden in het centrum van Stockholm. Ik ben van de trappen gevallen en kwam terecht op mijn zitvlak en onderrug ... Ook mijn uiterst teentje van mijn linkervoet is gewond. Tijdens het kamp zelf had in infecties opgelopen aan mijn beide voeten. Ik kon met moeite gaan ... en nu dit er nog bij .... Nu staat er mij een busreis te wachten van 27 uur .. Terug naar Brussel ... Als ik terug in Brussel ben ga ik naar het ziekenhuis om enkele onderzoeken te laten doen.

Wat ik al kan zeggen van het kamp ... ik heb zeer veel lieve mensen ontmoet .die begaan zijn met lot van duizenden vluchtelingen ... Solidariteit is niet zomaar een woord .. het is een werkwoord .. voor mij altans..

Tot in Brussel ...

Luc Schrijvers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten