Any information or special reports about various countries may be published with photos/videos on the world blog with bold legit source. All languages are welcome. Mail to lucschrijvers@hotmail.com.
Op de vrije markt probeer je zo goedkoop mogelijk te produceren en zo duur mogelijk te verkopen - of zo goedkoop mogelijk als je daar je businessmodel van hebt gemaakt. Maar dat is natuurlijk niet het verdienmodel van de luxemerken. Zij verkopen niet alleen een product, maar ook een imago. En dat imago mag aanzienlijk meer kosten dan de grondstoffen van hun product. Daar kunnen de jasmijnpluksters in Egypte van meepraten. U leest er hieronder meer over. Als ze van 3 uur ‘s nachts tot 11 uur ‘s ochtends bloemen plukken om er parfum van te maken, houden ze daar 1,5 dollar aan over. Aan de droom van luxe die de klant koopt, hangt de stank van slavernij.
“Het verwijt van ‘linkse professoren’ is het buskruit om de intellectuele vrijheid aan de universiteiten op te blazen. De strijd tegen ‘woke waanzin’ is de knuppel. Maar het doel is om academische expertise en wetenschappelijk gezag onderuit te halen”
Geen opmerkingen:
Een reactie posten